Belangstellende onderdelen sloop Cruiser

Archief onderwerpen niet meer actueel.
Plaats reactie
BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 21-05-2014 22:38

Ja das toch weer een dilemma dan he , dus maar hopen dat ie het niet doet ?
Nog niks van de expert gehoord , morgen hoop ik weer nieuws te hebben.
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Gast

Bericht door Gast » 21-05-2014 22:51

BlackJack schreef: , dus maar hopen dat ie het niet doet ?
Ha, en dat uit JOUW mond Corne :shock: :oops: :lol:

Gast

Bericht door Gast » 22-05-2014 07:42

Roediman schreef:Slachten dat ding, en rap !
Ik heb het volgende voorgenomen uitgaande dat de cruiser echt overleden is.
31 mei komt de cruiser naar stellendam.
Dit is de sluit datum voor het opgeven van de onderdelen.
Hierna maak ik de balance op en begin ik met strippen......eh de auto.
Er zullen dagen aangekondigd worden dat leden kunnen helpen c.q. onderdelen ophalen.
Samen met het team ( nico en pieter) zullen we bepalen of en zo ja hoeveel er voor de onderdelen evt. Bijbetaald moet worden. Let wel het blijven speciale club prijzen.
Na de verdeling zal een lijst worden gemaakt wat er in de leenbank komt en bij wie het zal worden opgeslagen.
Als er daarna nog delen vrij komen dan zullen deze worden aangeboden op marktplaats voor schappelijke prijzen.
Alles komt ten goede van de club kas.

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 22-05-2014 18:51

Vandaag bericht gehad maar eigenlijk niet veel wijzer geworden... alleen dat pt' s niks waard zijn voor de verzekering...het schade bedrag is doorgegeven aan de tegenpartij en nu dus maar weer afwachten of ze gaan betalen...ga er echt geen 2200 euro zelf insteken ....zelfs als ik alles zelf aan lever wat betreft onderdelen dan nog gaat het veel kosten om te spuiten enz ...zwarte pt scheelt in kosten en dan kan de bumper en spatbord achter ook meegenomen worden... word er weer niet vrolijk van
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Gouda's Glorie
Berichten: 510
Lid geworden op: 10-03-2014 22:16

Bericht door Gouda's Glorie » 22-05-2014 19:24

Wat dacht je van deze Corné?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/chry ... gsbak.html

Staat in Rotterdam en vorige week was er nog sprake dat we hier een kijkje gingen nemen. Volgens mij heb jij meer aan deze cruiser, scheelt sowieso veel geld aan spuitwerk. Misschien jouw eigen bak overzetten?
Als je wilt, dan kunnen we een kijkje nemen. Ik weet waar hij staat.

Laat maar weten. En als er nog mensen mee willen......be my guest.

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 22-05-2014 19:47

Ben al in contact met de verkoper Andre , wil er 500 voor valt niks aan de prijs te doen....is zeker een goede optie maar zit alleen met het transport , mijn auto trekt m niet met ambulance er achter...dus ben aan het informeren hier en daar . Oprijwagen kost 189 euro van 7.30 tot 15.30 misschien champie wegbrengen naar stellendam en blackie ophalen in rotterdam ???
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Gouda's Glorie
Berichten: 510
Lid geworden op: 10-03-2014 22:16

Bericht door Gouda's Glorie » 22-05-2014 19:59

Vorige week wilde hij er nog € 750,- voor hebben. Ik denk dat als je 8 flappen van € 50,- op de motorkap legt, dat je hem hebt.

APK is verlopen, is niet geschorst en staat dus gewoon op straat. Binnenkort krijgt hij een bekeuring ivm APK van € 130,-. Hij wil er zsm van af.

Als je wil dat ik mee ga......ik ga mijn best voor je doen voor € 400,-

Gouda's Glorie
Berichten: 510
Lid geworden op: 10-03-2014 22:16

Bericht door Gouda's Glorie » 22-05-2014 20:01

BlackJack schreef:Ben al in contact met de verkoper Andre , wil er 500 voor valt niks aan de prijs te doen....is zeker een goede optie maar zit alleen met het transport , mijn auto trekt m niet met ambulance er achter...dus ben aan het informeren hier en daar . Oprijwagen kost 189 euro van 7.30 tot 15.30 misschien champie wegbrengen naar stellendam en blackie ophalen in rotterdam ???
Nooteboom

Huren.nl

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 22-05-2014 20:18

We kunnen altijd gaan kijken , alleen moeten we dan niet te laat gaan ivm overschrijven en vervoer enz. Denk alleen niet dat ie het doet voor 400 ...
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Katja
Berichten: 766
Lid geworden op: 10-03-2014 18:26

Bericht door Katja » 22-05-2014 22:32

heb je geen vrienden of familie in Rotterdam.. Dan zou je hem evt daarheen kunnen slepen.. en dan heb je meer tijd om voor een oplossing te zoeken.

Mijn moeder heeft een berlingo bestelauto met trekhaak. weet niet of die dat zou kunnen trekken.. Maar het probleem is hier weer dat ik geen E heb.
When you go home,
Tell them of us
And say.
For your tomorrow
We gave our today

Plaats reactie