Einde oefening Blackjack ??

Archief onderwerpen niet meer actueel.
Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Bericht door Case » 01-02-2015 09:11

ja corne ......keuzes moeten er gemaakt worden in het leven :wink:
ik zou eens rondkijken wat er aan cruisers te koop zijn voor het geld wat je krijgt van de verzekering en de black jack als donor gebruiken
ik denk dat je dan goedkoper uit bent
je wil neem ik aan ook de black jack laten spuiten nadat de motor gemaakt is en dat bij elkaar is meer dan een andere nette cruiser aankopen lijkt mij
maar jij moet dit beslissen natuurlijk
veel succes met je beslissing corne die je hierin neemt
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

Aurelle

Bericht door Aurelle » 01-02-2015 17:57

Succes Corné met welke keus je ook gaat maken.
1 hoofdstuk kan dicht en dat is uitbetaling verzekeringsgeld :)

Volgende stap is nu aan jou..

Black Devil
Berichten: 910
Lid geworden op: 11-03-2014 16:05

Bericht door Black Devil » 03-02-2015 15:47

Ik ben erg blij voor je Corne nu wordt alleen kijken wat je gaat doen het is en blijft een gok je weet wij van de club zullen je altijd helpen
succes met je beslissing we horen het wel wat het wordt

Michel ><>

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 09-02-2015 18:23

Vandaag globale offerte gekregen waar ik dus duidelijk niet blij van werd...
In en uitbouwen 870 euro ex btw en de rest incl hardere kleppen/ klepzittingen ivm lpg bij elkaar zo n 1000 euro ex btw ...
Alles bij elkaar rond de 2200 euro incl.Gaat het dus niet meer worden mede doordat nu ook de koppeling kuren krijgt en de herrie is ook nog steeds niet verholpen , weet nog steeds niet waar het precies vandaan komt
Ik ga de pt weer voorzien van de originele onderdelen enz en dan gaat ie weg en weet nog niet of er een pt voor in de plaats komt...
Meeste pt s op gas die binnen het budget vallen hebben meer dan 200.000 km op de teller en diesels is al niet veel beter dus begint de ellende weer van voor af aan.....
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Gast

Bericht door Gast » 09-02-2015 18:58

Je kunt op autoscout24 kijken en zoeken in Duitsland. Die hebben meestal minder gereden dan wij Hollanders op gas. BPM is er meestal al af en invoeren kost dan ook niet veel meer. Plus in Duitsland zie je ze ook staan met gasonderbouw dus meer kofferbakruimte over.

Gast

Bericht door Gast » 09-02-2015 19:00

Je kunt ook bij de rdww info krijgen over een auto importeren

Gast

Bericht door Gast » 09-02-2015 19:16

Je zou ook eens kunnen kijken voor een gewone benzine auto en inbouw van een 2ehands LPG systeem, dat zou voor paar 100 euro al moeten kunnen.

Gast

Bericht door Gast » 09-02-2015 19:33

Of je eigen installatie uit de blackjack te halen en laten keuren bij de rdw

Plaats reactie