Einde oefening Blackjack ??

Archief onderwerpen niet meer actueel.
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 30-01-2015 16:07

Gefeliciteerd Corné
Wat ga je nu doen? Auto spuiten en kop na laten kijken?

Gouda's Glorie
Berichten: 510
Lid geworden op: 10-03-2014 22:16

Bericht door Gouda's Glorie » 30-01-2015 17:33

Ik weet er nog een stel te koop.....

Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Bericht door Case » 30-01-2015 18:47

mooi zo corne
en nu maar fiksen die boel..........of ........ :wink: :wink: :wink: hik
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

Gast

Bericht door Gast » 30-01-2015 19:13

Proficiat Corné.. Geduld word beloond maar waarom bet zolang moet duren met die verzekeringen is mij ook een raadsel.

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 31-01-2015 14:31

ja , en wat nu he :? in elk geval eerst de motor en weet niet of ik er zelf aan zal beginnen of niet , of toch maar afscheid nemen en het geld in een andere steken...
Heb bij een ander forum de berichten van Gertjan en de Blackcruiser en Edwin met de silversurfer gelezen en de foto s bekeken en daar word ik dus niet echt vrolijk van... weet wel dat we samen veel kunnen maar toch he...
Heb bij ptcompany een beetje gekeken wat de onderdelen kosten en dat is zo ongeveer 700 euro en daar komt dan nog het vlakken enz. bij , als de kop gescheurd is dan komt er nog zeker 500 bij denk ik.
Ben bij verschillende bedrijven info aan het in winnen over de kosten maar zeggen allemaal dat het pas kan als het blok open ligt en ze dus precies weten wat er kapot is wat ergens ook wel logisch is.
Dus.... al met al nog niet echt een vervolg
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Gouda's Glorie
Berichten: 510
Lid geworden op: 10-03-2014 22:16

Bericht door Gouda's Glorie » 31-01-2015 15:54

wat kan je nog voor je huidige krijgen? Leg dat bij hetgeen je van de verzekering hebt gekregen en wellicht dat je nog ergens een oude sok hebt. Voor dat bedrag moet er toch een cruiser te koop zijn?

Dit zou ik doen, maar ja.............

Gast

Bericht door Gast » 31-01-2015 18:01

Wat je voor de blackjack terug krijgt is ben ik bang niet zo veel voor.
Ik weet niet wat de verzekering uit keert naar wellicht dat je een andere cruiser koopt en de huidige gebruikt voor onderdelen.
Er zit best veel geld in deze pt en dat zou ik mooi demonteren en/of verkopen.
Maar het blijft een moeilijke beslissing.

Gast

Bericht door Gast » 31-01-2015 18:51

Het blijft een moeilijke keus. Persoonlijk zal ik de kop eraf halen en kijken wat de oorzaak is. Misschien is het alleen maar een kwestie van afvlakken en de koppakking. Als tweede optie een ruilmotor aangezien eral een hoop in de blackjack geïnvesteerd is en die ben je gewoon kwijt bij inruil.

Plaats reactie