Test instrumentenpaneel
-
- Moderator
- Berichten: 1076
- Lid geworden op: 10-03-2014 18:15
Even de zelf check doen!
Tripteller ingedrukt houden, dan contact aanzetten.
Zodra de test begint kun je de tripteller loslaten. Alle meters en cijfers zullen nu gaan bewegen, ff de codes die voorbij komen opschrijven, kunnen we even vergelijken.
Self-Test A
Hold in the trip odometer reset button while turning the ignition key to run will start a self-test, with a readout on the odometer. It will also activate the instrument panels, one at a time. The test will run for approximately 60 seconds, then automatically shut down. If the test senses a fault, the odometer will show the P-code number for the corresponding (DTC) Diagnostic Trouble Code.
This self-test procedure will only test the (MIC) Mechanical Instrument Cluster and the communication with the (BCM) Body Control Module. You will not get engine or transmission fault codes. It does not test the entire vehicle.
vertaling:
Houd de trip reset knop ingedrukt terwijl je het contact aanzet (zonder te starten) om een zelf diagnose met uitvoer op de kilometerteller te starten. Dit zal tevens het instrumenten paneel een voor een activeren. De test zal ongeveer 60 seconden duren en daarna automatisch stoppen. Als er een fout word geconstateerd zal deze middels een P-code nummer getoond worden wat correspondeerd met de Gediagnostiseerde fout code. Deze test heeft aleen betrekking op de mechanische instrument verzameling en communicatie met de Lichaams controle modlule en geeft geen informatie over de motor of overbrengings fout codes, kortom het test niet je hele pt cruiser... :P
chinees:
持有本里程表復位按鈕,同時打開點火鍵運行將啟動自檢,對里程表讀數。它也將激活儀表板,一次一個。該測試將運行約60秒,然後自動關機。如果測試檢測到故障,里程表將顯示為相應的(DTC)的診斷故障碼P碼數。
這種自我測試程序將只測試(MIC)機械式儀表群,並與(BCM)車身控制模塊的通信。你不會得到發動機或變速箱故障碼。它不測試整個車輛。
Tripteller ingedrukt houden, dan contact aanzetten.
Zodra de test begint kun je de tripteller loslaten. Alle meters en cijfers zullen nu gaan bewegen, ff de codes die voorbij komen opschrijven, kunnen we even vergelijken.
Self-Test A
Hold in the trip odometer reset button while turning the ignition key to run will start a self-test, with a readout on the odometer. It will also activate the instrument panels, one at a time. The test will run for approximately 60 seconds, then automatically shut down. If the test senses a fault, the odometer will show the P-code number for the corresponding (DTC) Diagnostic Trouble Code.
This self-test procedure will only test the (MIC) Mechanical Instrument Cluster and the communication with the (BCM) Body Control Module. You will not get engine or transmission fault codes. It does not test the entire vehicle.
vertaling:
Houd de trip reset knop ingedrukt terwijl je het contact aanzet (zonder te starten) om een zelf diagnose met uitvoer op de kilometerteller te starten. Dit zal tevens het instrumenten paneel een voor een activeren. De test zal ongeveer 60 seconden duren en daarna automatisch stoppen. Als er een fout word geconstateerd zal deze middels een P-code nummer getoond worden wat correspondeerd met de Gediagnostiseerde fout code. Deze test heeft aleen betrekking op de mechanische instrument verzameling en communicatie met de Lichaams controle modlule en geeft geen informatie over de motor of overbrengings fout codes, kortom het test niet je hele pt cruiser... :P
chinees:
持有本里程表復位按鈕,同時打開點火鍵運行將啟動自檢,對里程表讀數。它也將激活儀表板,一次一個。該測試將運行約60秒,然後自動關機。如果測試檢測到故障,里程表將顯示為相應的(DTC)的診斷故障碼P碼數。
這種自我測試程序將只測試(MIC)機械式儀表群,並與(BCM)車身控制模塊的通信。你不會得到發動機或變速箱故障碼。它不測試整個車輛。
Robinson cruise away...
-
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 10-03-2014 22:16
Dit zelftest programma zal alleen testen (MIC)Roediman schreef:這種自我測試程序將只測試(MIC)機械式儀表群,並與(BCM)Alleen die vertaling van de MIC en de BCM ........ Rolling Eyes
wat is daar mis mee?
Mechanisch instrument cluster, en met (BCM)
Met dank aan http://translate.google.nl/
-
- Moderator
- Berichten: 1076
- Lid geworden op: 10-03-2014 18:15
oke, maar geeft de test dan geen P0500(M) aan?? No vehicle speed sensor signal detected during road load conditions.
kunnen nog steeds 3 dingen zijn.
1> sensor kapot
2> bedrading kapot
3> sensor aan verkeerde bedrading.
uhh ook nog : kapotte sensor aan kapotte verkeerde bedrading.. tja
ervaring leert dat het meestal het laatste is wat je probeert..ongeacht de volgorde.. iets met murphy..
kunnen nog steeds 3 dingen zijn.
1> sensor kapot
2> bedrading kapot
3> sensor aan verkeerde bedrading.
uhh ook nog : kapotte sensor aan kapotte verkeerde bedrading.. tja
ervaring leert dat het meestal het laatste is wat je probeert..ongeacht de volgorde.. iets met murphy..
Robinson cruise away...