Magazijn opkoop pt onderdelen

Voor het samen aanschaffen van onderdelen en accessoires ed.
Aurelle

Bericht door Aurelle » 07-04-2016 14:13

Roediman schreef:@aurelle, ik heb hier nog een mooi voorspatbord liggen, een voorbumper en grill komen zeer binnenkort beschikbaar, want grompie krijgt een nieuwe. dus als je interesse hebt roep je maar.
Het heeft geen haast en als het heel is en zonder deuken, hou ik me zeker aanbevolen. (.) kleur maak niet uit, alles wordt opnieuw in de verf gezet.

PS zie ook volgende bericht die ik als quote bij Pieter heb gezet.

Aurelle

Bericht door Aurelle » 07-04-2016 14:17

Pieter6503 schreef:
Aurelle schreef:Ik wil zeker helpen met verslepen. Ik kan sowieso elke dag en in de avond uren.
Tevens heb ik belangstelling in plaatwerk oa motorkap, spatborden. voorbumper, grill, set koplampen, set mistlampen. voor PT Cruiser meubel project.
Hoi Aurelle. Als alles georganiseerd is zullen we je zeker kunnen helpen daarmee.
Dat meubel plan zit al tijd in me kop, nu met deze aankoop en als er deukvrije plaatwerk bij zit komt dat voor mij wel goed uit. Ik heb er geen haast mee. (zeg winter project) als er maar aan me gedacht wordt voor panelen enz naar de sloop gaan. :)

Black Devil
Berichten: 910
Lid geworden op: 11-03-2014 16:05

Bericht door Black Devil » 07-04-2016 17:11

Ik hou me aanbevolen voor leren bekledings set en rechterscherm zwart en als hij erbij zit een antenne

Michel

Plaats reactie