Magazijn opkoop pt onderdelen

Voor het samen aanschaffen van onderdelen en accessoires ed.
Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Magazijn opkoop pt onderdelen

Bericht door Case » 04-04-2016 17:18

Hallo
Zoals al een aantal leden zullen weten is er op marktplaats een advertentie geplaatst met de verkoop van een magazijn vol pt cruiser onderdelen.
Het leek mij een gouden kans om alle clubleden te kunnen voorzien van gebruikte pt onderdelen om gezamelijk de boel op te kopen en het of bij meerdere clubleden op te slaan of een citybox te huren in club verband
Ik heb met de beste man een bedrag weten samen te stellen van € 675,00 voor alle onderdelen en een lopende pt cruiser mits het deze week opgehaald kan worden.
Vanavond ga ik langs om te kijken of het gerealiseerd kan worden.
Heb al contact gehad met ruud en de pt cruiser die nog rijd kan tijdelijk ondergebracht worden bij ruud (grompie)
Voor de duidelijkheid gestald worden maar niet gesloopt
De onderdelen die uit het magazijn komen kunnen we eventueel tijdelijk opslaan in een city box zie kosten hier onder:
Shurgard Alkmaar Oudorp
0 km
Alkmaar Oudorp
Madame Curiestraat 11
1821 BM ALKMAAR

Vestigingsinformatie bekijken

Grootte Prijs Aanbiedingen Volgende stap
10 m²
- Hoogte: ca, 3 m
- Geventileerd
- Ruimte begane grond
€ 165,00/maand
eerste maand voor 1 euro
Dit is onder voorbehoud natuurlijk want ik moet eerst kijken wat en hoeveel er staat
Als de rijdende pt nog goed genoeg is om hem te repareren zie ik hier een kans om voor Marijke een pt cruiser rij klaar te maken dus neem ik € 350
voor mijn rekening .

wie doet er mee met de groupsbuy ?
Dus zou het gaan om € 325,00 en de maandelijkse kosten van een opslag om gezamenlijk te bekostigen.
Natuurlijk is alles onder voorbehoud en een ieder die ideeen heeft voor opslag is voor nu een optie maar voor ideen sta ik volledig open natuurlijk

grt kees (Metal Red)
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

Black Devil
Berichten: 910
Lid geworden op: 11-03-2014 16:05

Bericht door Black Devil » 04-04-2016 17:24

Ik doe mee ik ga vragen of ik van de buurman zn kelder kan gebruiken deze ruimte is 2 meter bij 1,50 en 2 meter hoog
Ik heb nog zn ruimte maar die moet ik dan leeg halen

Michel

Tush
Berichten: 310
Lid geworden op: 04-05-2014 22:07

Bericht door Tush » 04-04-2016 18:04

Ik doe ook mee. Ik ga ff vragen bij div voor opslag eventueel. Ikzelf zou ook nog wat ruimte vrij kunnen maken hier.
Life is too short to drive boring cars

Gast

Bericht door Gast » 04-04-2016 18:56

Ik doe ook mee

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 04-04-2016 19:24

Ik wil eerst weten wat voor onderdelen er zijn. 165 euro in de maand voor opslag is van de gekke Case, dat haal je er nooit uit man. Dat is bijna 2mille per jaar joh.. Daar kun je 2x per jaar een rijdend en knap exemplaar voor kopen :P

Beter een beetje verdelen bij iedereen en wat niet nodig is naar de oud ijzerboer brengen.
Robinson cruise away...

Gast

Bericht door Gast » 04-04-2016 21:00

Eens met Ruud.

Tush
Berichten: 310
Lid geworden op: 04-05-2014 22:07

Bericht door Tush » 04-04-2016 21:17

Inderdaad. Iedereen neemt wat voor opslag. Centraal registreren.
Life is too short to drive boring cars

Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Bericht door Case » 04-04-2016 21:42

hooooooo is ook niet bedoelt voor lang he
laat het even los hahahahahaha
ik ben er geweest en heb gezien dat er veel spul zo naar de sloop kan
maar onderdelen als dynamo,s cilinderkoppen schokbrekers koplampen achterlichten mfs schakelaars katelisators draagarmen stabilisatorstangen wiellagers remklauwen enz is voor de club en wij pt rijders een welkom iets voor deze prijs
de rest is niet echt interessant te noemen en te groot voor opslag dus dump mareriaal voor de sloop
we moeten het zien als een soort donatie voor de club waar we allemaal gebruik van kunnen maken als de tijd daar is
heb met pieter gesproken en gaan hier mee aan het werk
even voor nu het is niet bedoelt om je pt te verfraaien maar meer om hem op de weg te houden voor weinig :wink:
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 05-04-2016 20:55

En al iets meer bekend ?
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Bericht door Case » 06-04-2016 00:02

update tot nu toe
de deal is gesloten en we hebben het in een kleiner beheer gehouden ivm overzichtelijkheid en club belang.
Het moet in goede banen geleid worden zodat iedereen er gebruik van kan gaan maken .
Er is een opslag gehuurd en hebben vanavond de eerste onderdelen vervoerd er naar toe
Belangrijk is nu leeghalen het magazijn en in de opslag uitzoeken wat bruikbaar is
Inventariseren en aantallen volgen in de aankomende tijd.
Het is echt veel en zijn zeker wel een aantal dagen /avonden bezig om het alleen al te verhuizen laat staan uitgezocht te hebben en hebben daarom ook een ruimte voor tenminste 1 maand met uitloop naar eventueel 3 maanden gehuurd.
Ik heb het besef gekregen nadat ik bij hem geweest was om hoeveel het ging en dat is niet met een groupsbuy te doen omdat het voor 80 % om sleutel onderdelen gaat is dit het beste om in beheer van de club te houden zodat iedereen gelijke kansen en mogelijkheden krijgt
Wanneer we meer weten horen jullie van ons
Dus nog even geduld we zijn er druk mee bezig en het vraagt helaas veel tijd door de omvang
Ik hoop hiermee wat duidelijkheid te hebben gebracht
Tenslotte gaat het maar om 1 ding hier in onze club ....de pt cruiser en zijn bestuurder te helpen
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

Plaats reactie