Red-Devil......

Plaats hier kort wat je met of aan je PTCruiser hebt gedaan. Uitgebreidere omschrijving van met of aan zet dat in het daarvoor bestemde topic.
Gast

Red-Devil......

Bericht door Gast » 08-09-2014 18:26

Vandaag heb ik niets gedaan als staan Janken bij de Cruiser..........weer een paar flinke krassen rijker door een aardig persoon :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2014 18:46

ja zou je haast doen
maar de verzekering begint aardig moeilijk te doen, omdat het niet de 1e
keer is dat dit gebeurt,

Die gore kl.... wijk hier

Nu dus een oplossing zoeken om het te maken

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2014 20:09

Ik zal een infraroodcamera aanschaffen en als ik de auto parkeerde de camera er oprichten. Heb jij niet alleen wat aan maar de buurt zelf ook. Als zo'n klo..... er weer met z'n poten aanzit weet je meteen wie. Beelden liegen niet.

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2014 20:14

Dat zal niet gaan Rene, ik kan niet vlak bij me huis parkeren

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 08-09-2014 20:26

Das zwaar kl# te Arjan... :evil:
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2014 20:38

Je hebt ook draadloze systemen die je vanuit huis kunt bedienen. Overleg met de buren of je daar de camera op de gevel mag plaatsen. Hebben ze zelf ook baat bij,of je plaatst er een paar vanuit verschillende hoeken en de kosten eventueel met meerdere personen deelt. Heet bij ons buurtpreventie. Is niet alleen voor de auto te bewaken maar ook eventuele inbraak in woning. Ze moeten toch een vluchtroute hebben en misschien net door de beelden gezien worden.

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2014 21:19

Idd ik ga eens kijken of dat zou kunnen hier in de wijk als ik de auto zet waar ik nu sta dan moet ik er een plaatsen achter op een soort mast dan kan hij het idd wel zien

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2014 22:07

Wij horen het wel hoe dit afloopt. Misschien dat andere leden een ander alternatief hebben. Help Arjan de cruiser krasvrij te houden.

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 08-09-2014 23:13

Hier is weinig tegen bestand. Kras vaste saffierlak wellicht maar die is nog niet uit gevonden. Als de dader een toevallig passerende randdebiel is zal niets je helpen, als iemand het stelsel matig doet kun je hem proberen te betrappen. Camera er op en hopen dat je hem opneemt. Maar dit soort dingen zuigt!
Robinson cruise away...

Plaats reactie