olie reservoir remvloeistof/ stekkeraansluiting

Plaats hier kort wat je met of aan je PTCruiser hebt gedaan. Uitgebreidere omschrijving van met of aan zet dat in het daarvoor bestemde topic.
Plaats reactie
jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

olie reservoir remvloeistof/ stekkeraansluiting

Bericht door jack » 18-02-2018 15:21

naar aanleiding van de diverse reparaties toch ook even thuis naar mijn eigen cruiser gekeken.
luchtfilter bak bevestiging, vriesproppen, remvloeistof reservoir, staat van de accuklemmen.
eerste wat mij opviel is dat er geen stekker op remolie reservoir zat,he???.
heeft er eerder wel op gezeten. bij nadere inspectie zat deze vast onder de zekeringbak,waarschijnlijk met versnellingbak uitwisseling niet terug te vinden.
Na wat demontage werk stekker weer tevoorschijn gehaald en geplaatst.geen alarm dus goed.
vriesproppen allen in goede staat, luchtfilter onderbak wat vet op de rubbers gedaan zodat hij makkelijker los de halen is,moest nogal wat kracht zetten om hem te verwijderen.Verder nog even de airco leidingen en overloop radiateur
leiding nagelopen ivm eventuele slijtage.bij de accuklemmen viel mij op de reparatiedag op dat de min pool bij twee cruisers de klem te hoog op de
min pool zat waardoor de klem min of meer werd verkracht, gevolg slechte massa.Dus voldoende diep over de min pool drukken en dan vastzetten.
zie aldaar het het nut van een sleuteldag,heren nog bedankt.
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

cab noir
Berichten: 6
Lid geworden op: 29-10-2017 15:39

Bericht door cab noir » 18-02-2018 15:45

vandaag nieuwe schoentjes gekocht voor cab noir had het echt nodig
(___)) (___)) (___))

Plaats reactie