Remklauwen en winterbanden

Plaats hier kort wat je met of aan je PTCruiser hebt gedaan. Uitgebreidere omschrijving van met of aan zet dat in het daarvoor bestemde topic.
Plaats reactie
Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Remklauwen en winterbanden

Bericht door Case » 28-12-2014 17:18

vandaag heb ik omdat het best wel knap weer was hier en er hier nog geen sneeuw ligt de winterbanden er maar eens onder gezet
ik had ook last van een schokkende rem rechtsvoor dus nu de banden er toch afgingen maar eens gekeken waar het euvel zat/zit
kwam er dus achter dat 1 bewegende pen waar de remklauw op vast wordt gezet erg stroef ging vergeleken met de ander
dit gedemonteerd en schoon gemaakt en opnieuw in de kopervet gezet en het pennetje loopt weer soepel net als de bovenste
remschijven vertrouw ik ook niet meer dus heb hier nieuwe voor besteld met een nieuwe set blokken
achter komt er ook nieuw op en die blokken heb ik al liggen en de schijven voor achter heb ik van alex overgenomen (die had nog nieuwe liggen)
dus rondom nieuw spul er op ben ik voorlopig weer klaar
maar ik dwaal af merk ik dus back to the point
na de banden gewisseld te hebben ook redje maar eens gewassen
dit was er ook al een tijdje bij ingeschoten dus hop hop poetsen die hap met een lekker zonnetje erbij
al met al een vruchtbaar dagje en metal red staat weer in volle glorie te blinken voor de deur met niet geheel onbelangrijk goede sloffen voor de gladheid die hier nu nog niet is maar wel erg dichtbij komt voel ik aan

:wink:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

Gouda's Glorie
Berichten: 510
Lid geworden op: 10-03-2014 22:16

Bericht door Gouda's Glorie » 28-12-2014 17:37

Netjes Kees. Ik ga van de week een winter poetsbeurt doen. FF lekker beschermlaag aanbrengen tegen de pekel enzo.

Winterbanden zaten er al onder.

Black Devil
Berichten: 910
Lid geworden op: 11-03-2014 16:05

Bericht door Black Devil » 28-12-2014 18:29

Ziet er weer goed uit shinie

Michel

Aurelle

Bericht door Aurelle » 28-12-2014 18:34

Mooi die zwarte velgen

Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Bericht door Case » 28-12-2014 18:35

thanks you all :) red heeft het verdiend na gedane arbeid nu pas tijd gehad om hem te onderhouden :wink:
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

Case
Berichten: 1353
Lid geworden op: 10-03-2014 19:07

Bericht door Case » 28-12-2014 23:24

Blackcruiser schreef:Goed bezig geweest Kees en beter weer dan hier, flinke pak sneeuw :twisted:
dank je gertjan
ja sneeuw is leuk alleen als je niet de weg op moet
hier is het gelukkig nog schoon op de straten
Afbeelding
METAL RED inferno cruiser

Katja
Berichten: 766
Lid geworden op: 10-03-2014 18:26

Bericht door Katja » 29-12-2014 23:25

Ja Kees dat dacht ik afgelopen zaterdag ook toen ik met Yankee naar Alkmaar wilde rijden... Ben van ellende bij Roermond weer terug naar huis gegaan.. en ben de volgende dag maar met de trein gegaan
When you go home,
Tell them of us
And say.
For your tomorrow
We gave our today

Plaats reactie