Grompie

Hier kan je resultaten van de APK of overige keuringen neerzetten.
Plaats reactie
Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Grompie

Bericht door Roediman » 14-07-2017 21:10

natuurlijk een week te laat... had al een dag na verlopen van mijn APK een brief van het RDW op de mat...Fucker de fuck... zag er als een berg tegenop, de laatste keren ging nou niet echt van een leije dakkie..
Was met de Porche al een keer bij deze auto boer geweest Masterauto :-) klonk echt verkeerd maar voor 2 tientjes keurt ie je auto klaar terwijl je wacht.. Dat was met de porche helemaal goed gegaan, dus hop grompie er heen..
Enfin speling in de stuurkogels.. zelf ook gevoeld heel weinig maar speling, maar geen afkeur gelukkig, heel vreemd want die dingen gaan pas 2000km mee.. enfin fusee rubbers staan open als de auto op gekrikt is. Mag volgens hem niet maar heeft er een druppel secondenlijm tussen gedaan dat volstaat volgens hem.. goed man..Toen de deuren , die moeten van buiten en van binnen open kunnen..nou daar doet grompie niet aan... zodra je de knop indrukt doet grompie alles op slot.. doet ie al tijden maar dit was echt gevalletje afkeur volgens de man.. na veel keren op de knop drukken van de AB en de ontgrendelknop in de deur werkte het ineens weer.. Meld maar gauw af.. zei ik tegen hem hij doet het..gelukkig geen steekproef want na afmelden verdomde grompie het meteen weer om de deuren open te maken...ga ik ff fixen :-)
Robinson cruise away...

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 14-07-2017 22:40

Nou dat hebben ze wel.. Maar tis nu tijd dit gemekker aan te pakken. dit kan zo niet langer. Je zal de plomp in rijden... kom je er nooit meer uit..Dat zou toch kostelijke zonde zijn.
Robinson cruise away...

Reintje

Bericht door Reintje » 15-07-2017 19:53

Gefeliciteerd Ruud. Ja grompie en jij kunnen blijkbaar niet door één deur.

Tush
Berichten: 310
Lid geworden op: 04-05-2014 22:07

Bericht door Tush » 15-07-2017 20:23

Gefeliciteerd. Je mag weer een jaartje grompie terug pesten. 😂😂
Life is too short to drive boring cars

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 16-07-2017 08:45

Gefeliciteerd
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Plaats reactie