Ptmania

Alle belangrijke mededelingen van PT Cruiserclub West Nederland vind je hier
Plaats reactie
dirk van lit
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-12-2016 12:48

Ptmania

Bericht door dirk van lit » 21-01-2018 19:20

Ik heb van meerdere mensen al de vraag gehad hoe het met ptmania zat.
Bij deze pt mania is offline en blijft offline marco heeft zoveel gerotzooid met het forum dat het niet meer terug te plaatsen is.
Ik vind het heel jammer dat het zover heeft moeten komen door een privé verschil
Ptmania telde ruim 800 leden die nu geen idee hebben wat er aan de hand is.
Maar gelukkig voor de harde kern pt lovers zijn er een aantal overal lid van en weten wat er aan de hand is.
Ik zelf zal dan ook zeker de pt wereld niet verlaten maar zal me op een andere manier in gaan zetten.
Ik hoop op jullie begrip voor de situatie hier voor maar als het aan mij had gelegen ging pt mania gewoon door.

Black bull
Berichten: 88
Lid geworden op: 02-07-2017 19:03

Bericht door Black bull » 22-01-2018 19:29

Zeker heel erg jammer veel mensen hier zijn ook bij ptmania begonnen en hebben allemaal hun inbreng gehad ik heb er veel gleerd en veel leren kennen , het was een mooie tijd

Black bull
Berichten: 88
Lid geworden op: 02-07-2017 19:03

Bericht door Black bull » 22-01-2018 19:33

Zeker jammer dat het zo moet aflopen veel mensen van hier zijn ook bij pt mania begonnen en hebben hun inbreng gehad die zomaar verloren gaat .
het was een mooie tijd waar ik veel geleerd heb en veel liefhebbers heb leren kennen

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 22-01-2018 19:38

Het is altijd jammer als dit soort dingen gebeuren
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

Bericht door jack » 22-01-2018 19:59

Helaas Dirk, hij heeft zijn gram gehaald en laten we nu gauw verder gaan.
gelukkig is er bij velen veel kennis aanwezig over de PT.
eigenlijk is alles wel eens aan de orde geweest en dus als we alles op tafel gooien komen we een heel eind en blijven onze pt,s wel rijden
tuurlijk is het door de zure appel heen bijten, maar veranderingen geven ook wellicht weer nieuwe mogelijkheden die er voorheen niet waren.
dus allen kop op en doorgaan.
Dirk nogmaals bedankt voor je inzet van het afgelopen jaar .
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 26-01-2018 23:07

Ja dat is altijd vervelend , clubverbanden die eindigen in haat en nijd. Ik heb al meerdere merken auto's gehad en ben ook lid geweest van meerdere clubs. Uiteindelijke gaat het bijna bij elke club fout. Waar precies..daar is niet echt een vinger op te leggen, maar uiteindelijk draait het toch om de kwestie van de oudste rechten , wie is er nu eigenlijk de baas. Wie bepaald wat goed is voor de club en hoeveel inspraak hebben dan de leden. De een draagt veel meer bij aan de club dan de ander, tot dat er iemand komt die ook heel fanatiek mee gaat doen . Die wil natuurlijk ook heel graag en heel snel zeggenschap hebben. Maar als zijn mening verschilt van de oudere leden dan komen de conflicten. Zo werkt het al eeuwen en ik vermoed dat het nog eeuwen zo zal blijven. Het enige wat je als bestuurders van een club kan doen is in gesprek blijven en zorgen dat de boel een beetje transparant blijft. Het zal altijd een kwestie zijn van geven en nemen, water bij de wijn, onderhandelen.. anders is het geen club maar gewoon een eenmans aktie. En die zijn altijd gedoemd tot mislukken.
Robinson cruise away...

Plaats reactie