Afscheid,laatste eerbetoon Kees (Case, Metal Red) 01-02-2017

Alle belangrijke mededelingen van PT Cruiserclub West Nederland vind je hier
Plaats reactie
Reintje

Bericht door Reintje » 30-01-2017 19:17

Zeker zal kees in onze gedachten blijven. Ik heb veel gelachen met kees tijdens sleuteldagen of prive bij hem thuis. RIP KEES

jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

laatste eerbetoon Case

Bericht door jack » 31-01-2017 21:10

veel sterkte gewenst aan marijke ,kinderen en familie met dit grote verlies.

verder aan een ieder die morgen naar laatste eerbetoon gaat van case
veel sterkte gewenst.
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

BlackJack
Berichten: 1308
Lid geworden op: 11-03-2014 09:07

Bericht door BlackJack » 01-02-2017 20:56

Het was een heel mooi en waardig afscheid , we zullen m missen
het leven is wat je gebeurt , terwijl je andere plannen maakt

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 01-02-2017 22:05

Heel fijn te zien dat zoveel mensen Case niet zomaar laten gaan. Familie , buurtbewoners en genodigden, waren allen onder de indruk van de stoet van PT cruisers. Wat mij betreft hadden het er nooit genoeg kunnen zijn. We zijn een opper super cruiser verloren, Iemand die ik nooit zal vergeten. Case was van velen een goede vriend geworden. En de strijd om dit gemis begint nu pas.. Voor zijn familie en gezin breken er nu loodzware tijden aan. Ik wens iedereen die case dierbaar was alle sterkte die er nodig is om door te gaan. Door te gaan met leven, iets wat Case zo graag wilde maar hem niet gegund meer was. Uit dit ellendig relaas valt maar een ding te leren, geniet van elkaar heb mededogen , deel en heb lief. Want er komt een tijd dat je spijt krijgt dat je dat wellicht heb verzaakt. En dan...dan is het te laat...
Robinson cruise away...

Aurelle

Bericht door Aurelle » 02-02-2017 14:16

zeker een indrukwekkende dag. Met verdriet en respectvolle humor onder de leden zodra daar even de tijd voor was.
Tuurlijk had Kees hier bij moeten zijn, desnoods bij crematie van een wild vreemde.
We gaan hem missen maar de herinneringen blijven, voor de 1 wat meer dan de ander. Maar voor iedereen op zijn/haar eigen manier.
Heb voor mijzelf een foto geshopt die dan ook tussen mijn verzameling mini Cruisers komt te staan. (wel in mini vorm) ;)
Foto had ik naar Pieter gestuurd met de tekst kijk maar wat je er mee doet.
Zag hem dus op FB PT West staan.
De tekst boven stond ook op het rouwkaartje.
Zo een aangrijpende tekst.

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 02-02-2017 20:14

Het was zeker een indrukwekkende dag en emotioneel,

Kees was een van ons en zal altijd een van ons blijven

We zullen hem nooit vergeten ik zal zijn praatjes missen en zijn optimisme

Ik ben geen held met sleutelen en als er iets is maak ik me snel druk

Kees zei als ik hem zag kop op man komt wel goed ,

Zo hadden we net als al eerder gezegd is allemaal onze eigen ding met kees.

We gaan hem missen maar nooit vergeten.

Nu blijven we er zijn voor Marijke en haar gezin die moeten we nooit vergeten zei blijven achter met een heel groot gemis , wat ik gister zag en merkte toen ik haar heel even sprak met het weggaan,is de kracht die ze heb zo intens verdrietig zei ze , let op je vrouw en op elkaar ik kan het niet meer op case , ik brak heb een flink potje zitten huilen in de pt terug op weg naar Ruud ze huis.wat heb ik met haar en haar gezin te doen en wat we als clubje kunnen doen moeten we doen om haar te blijven steunen en haar overal bij betrekken als ze dat ook fijn Vind maar dat is altijd te vragen als de tijd daar is.

Ik ben trots dat ik lid ben van ons clubje wat een zeer mooi oprecht afscheid hebben we met elkaar kunnen geven aan case

Foto gemaakt tijdens onze meeting door wie weet ik niet meer of door Marianne of door een ander dat weet ik niet meer ze staan in 1 map.
Afbeelding

Reintje

Bericht door Reintje » 02-02-2017 22:23

Mooi gezegt arjan en natuurlijk ook de anderen. Ik was ook diep onder de indruk gisteren en heb ook nog even een traantje gelaten. Ruud ,pieter en ik hebben nog een hoop werk te doen voor marijke maar dat hebben we er graag voorover. We zijn er nog lang niet, het begint pas. Mannen, vrouwen ik ben jullie dankbaar dat jullie er waren en denk dat onze kees van boven heeft meegekeken.

Plaats reactie