beetje jammer

Hier kan je alles neerzetten wat niet PTCruiser is gerelateerd of je niet zeker weet in welk topic het thuishoort.
Plaats reactie
Black bull
Berichten: 88
Lid geworden op: 02-07-2017 19:03

Bericht door Black bull » 28-08-2018 18:50

Het was natuurlijk ook wel vakantie tijd GertJan , maar ik ben het wel met je eens hoor

Black bull
Berichten: 88
Lid geworden op: 02-07-2017 19:03

Bericht door Black bull » 28-08-2018 20:36

ok, vaak kijk ik even snel en neem dan geen tijd om te reageren , dan vind ik het onderwerp niet makkelijk terug , er is geen link actieve onderwerpen

Black Devil
Berichten: 910
Lid geworden op: 11-03-2014 16:05

Bericht door Black Devil » 31-08-2018 17:32

Ik probeer ook meer te kijken en reageren het is helaas inderdaad stil de laatste tijd

Michel

jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

Bericht door jack » 31-08-2018 22:58

ja, misschien dat de leden even niet veel meemaken .
Ik ben ook even wat minder actief geweest op de site.
En natuurlijk is het effen goed heet geweest ,dus s,avonds na een lange werkdag laat op maar toch weer vroeg eruit
Op het werk nog warmer en ook nog nieuwe outfit(overall) in gebruik
genomen.Zeer sportief met veel zakken en ritsen.Maar heet !!!!We zien er allemaal uit als of we coureur zijn.
Verder nog country weekend in zevenaar meegemaakt,Gertjan ik heb je niet gezien,misschien volgend jaar ,dan gaan we samen!!Het was weer een groot feest tot in de late uurtjes en bier was ook zeer lekker. Verder natuurlijk nog regelmatig een cabrio ritjes gemaakt en wat een weertje daarvoor he, echt genieten.Nu weer twee weekjes vrij maar ligt alweer een lijstje klaar met werkzaamheden Verder net als iedereen denk ik wel druk in de tuin geweest om verdroogde struiken en buxes te vervangen.Vandaag nog even de honde wei
en buiten de poort even grasveld geverticuteerd en gras gezaaid.Het was weer hard nodig.Nou druk druk, druk.Morgen nog effen naar de sleutelclub,wie weet
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

Bericht door jack » 01-09-2018 22:38

komt voor elkaar gert-jan . hopende dat ik dat weekend dan vrij ben
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

Plaats reactie