vakantie / vakantie werk ?????

Hier kan je alles neerzetten wat niet PTCruiser is gerelateerd of je niet zeker weet in welk topic het thuishoort.
Plaats reactie
jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

vakantie / vakantie werk ?????

Bericht door jack » 09-06-2018 20:34

zo, nog 3 daagjes te gaan en dan zit de vakantie van 2 en een halve week er weer op
ja, eigenlijk was het de bedoeling om thuis de schuur en de zolder een beetje op te ruimen. Ook moest er nog even wat geschilderd worden in en rondom de boerderij. Natuurlijk kom je ook nog spulletjes tegen die je op marktplaats kunt zetten, toch zonde om weg te gooien. Ook oude bouw materialen opruimen die zooi.Maar marktplaats is niet meer als vroeger, je word veel gebeld of gemaild maar alles te duur en willen het eigenlijk nog gebracht hebben ook, dus pof in elkaar en de fik er in (open haard kachel in de schuur)
Af en toe even langs de kringloop maar die worden ook al aardig kieskeurig of hebben geen ruimte meer dus overvol.Ben nog niet klaar en toch al wel weer 5x met hoog opgeladen tandemmaster naar de gemeente werken geweest.
Heerlijk om weer een beetje ruimte te krijgen in je schuur.Ja ik hoor ze al zeggen grote schuur veel spullen.
OP de zolder staat nog veel om te bewaren oa:3x set wielen op carousel,
1x set lichtmetalen velgen,hardtop fiat barchetta, aantal bulbars,dakkoffer en
maar ook nog een hoop om uit te zoeken.
Verder ligt er nog veel onderdelen van een Daihatsu Feroza zoals hardtop,softtop en losse dakje cabine, en natuurlijk veel en heel veel losse onderdelen Feroza.
Ooit nog eens gedacht nog een oude feroza te kopen maar denk dat het overgaat. Dus ook naar marktplaats voor een mooi bod.
verder natuurlijk het mooiste weer van de wereld(mazzelpik en mazzelpoes)
tegen de avond lekker geschilderd en flink op geschoten.
s,avonds een paar lekkere koude knalpotten(beugelfles grolsch).
Nog geen tijd gehad om cabrio te rijden .
Maar al met al ook af en toe even weg geweest naar onder ander een italiaanse beurs bij kasteel Haarzuijlen.Heerlijke wijntjes en worstjes en natuurlijk dure Alfa,s.Heerlijk om even ontspannen rond te slenteren.
ook de plaatselijke ijsboer regelmatig even bezocht voor zijn heerlijke yochert
ijs met bosbessen en bramen.
nou ondanks geen verre vakantie bestemming toch eens fijn om wat af te kunnen werken want vaak druk op het werk en s,avonds geen zin meer.
Verder zal ik na werktijd toch maar iedere keer wat verzamelen om weg te brengen.Nou dit was wel een beetje onze werkvakantie!!!!!

Groeten Jack
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

Bericht door jack » 10-06-2018 15:39

nou, ik dacht vandaag even een rustdag in te plannen maar vanmorgen al weer druk in de weer.
Mijn werkhok maar eens uitmesten.Je komt dan nog eens wat tegen waarvan je denkt wat moet ik ermee!
Alles wat ik niet nodig heb binnen een jaar heb ik er uit gemieterd.
Had zo weer een aanhangwagen vol dus a.s dinsdag weer naar de gemeente werken.Ook weer een paar vlekjes (beschadigingen op houtwerk)weggewerkt.
Straks op de overloop boven, de open haard koker afwerken. En dan is het weer genoeg voor vandaag .
groeten jack
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

Niels
Berichten: 276
Lid geworden op: 03-05-2016 09:02

Bericht door Niels » 11-06-2018 07:41

lekker bezig Jack !!! :D

jack
Berichten: 664
Lid geworden op: 28-08-2016 15:36

Bericht door jack » 13-06-2018 21:11

het weer word nu wat minder albert ,dus kun je de,r an.
je hebt helemaal gelijk , geniet eerst van het mooie weer, zeker als je er ook nog een in je camper hebt.kan toillet kan wel even wachten. :D
een dag niet gecruisd,is een dag niet geleefd

Plaats reactie