Silicon Booster 2.0

Alles wat met de motor te maken heeft
Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 19-03-2015 17:22

zo daar was ik toch wel ff zoet mee. priegelwerk.. en toen alles weer int kassie prakken.. Vullen met kit gaat een stuk rapper

Ik heb nu een 12 standen schakelaar standje 10 is de siliconen stand.. nog twee extra standen hogere weerstand lijkt me iet zinnig max is 260 ohm anders krijgt je ecu helemaal geen stroom en kun net zo goed de draad doorknippen , heb ook een schakelaar die naar traploos schakeld dan werkt de tweede potmeter zonder stappen, maar die moet je eigenlijk ff eerst inregelen met een multimeter anders weet je niet wat je aant doen ben. Enfin ik kan nu aardig experimenteren. Helaas rijd ik erg weinig zal wel ff duren voordat ik zinnige dingen kan roepen.
geloof ook niet dat 12 standen nodig is.. zes lijkt me eigenlijk zat en een 2 slag potmeter voor de finetuning als je weet welke stand het beste rijd.
enfin mijn doosjes zij op ..Oja de zinloze aarde draad is nu weg , die is niet nodig want er valt niks te aarden.


Afbeelding

het net geld uitgegeven en nog niet weten hoe stadium



Afbeelding

Het nu ff een bakkie stadium


Afbeelding


Het gvd het past niet int doosje stadium

Afbeelding


Het hehe eindelijk stadium (4 uur later)

als je nu denkt huh die gaten zitten heel raar...bek houden! dat weet ik ook wel..ik had haast!
Robinson cruise away...

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2015 17:30

Het kan dus wel......... het kastje vol proppen met zinnige dingen.
Ziet er een stuk professioneler uit dan het eerste kastje.
Goed bezig ruud

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2015 17:37

Goed bezig Ruud (.) (.)

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 19-03-2015 17:37

ik ga nu ff boodschappen doen op standje 11 ben benieuwd :-)
Robinson cruise away...

Black Devil
Berichten: 910
Lid geworden op: 11-03-2014 16:05

Bericht door Black Devil » 19-03-2015 18:02

Jij bent echt goed bezig Ruud als alles werkt wil ik wel zn kastje bij je bestellen ben benieuwd naar het eind resultaat

Michel

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 19-03-2015 18:21

ik denk dat iemand dit moet gaan testen die dagelijks veel KM rijd.. Ik rijd 1 tank per maand :-)
Heb nu wel een idee voor het uieindelijke kastje. 4 standen . Die we intern heel nauwkeurig (10 rotaties) kunnen bij regelen. In het begin zet je de de standen ver uit elkaar. Als je dan een voorkeur voor een stand hebt, regelen we de 4 standen weerbij zodat je verder kan tunen. Beetje zoals bij de opticien die je steeds een ander glaasje voor draait van beter slechter. Na een tijdje heb je dan de perfecte te pakken. En niet geheel onbelangrijk je kan het kastje uit zetten.

Ik geef geen garantie dat iets werkt, ja de techniek werkt maar of je er zuiniger van rijd of sneller of krachtiger.. schiet mij maar lek dat weet ik niet. Ik kan je alleen maar verzekeren dat er iets in je kastje zit en geen siliconen kit.
Robinson cruise away...

Roediman
Moderator
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10-03-2014 18:15

Bericht door Roediman » 19-03-2015 18:43

Overigens ik ben reuze benieuwd naar de weerstand in ieders kastje. Dus bij het eerst komende treffen neem je kastje mee. Ik wil even meten of er verschil tussen zit. Zeker bij de verschillende modellen PT's.
Robinson cruise away...

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2015 19:08

Rij je zoveel Ruud, één tank in de maand. Ik rij er twee á drie in de week met gas dan.

Plaats reactie