Wat is er loos

Technisch probleem en kom je er niet uit dan kan je het hier vragen
Plaats reactie
frans00
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-03-2020 14:50

Wat is er loos

Bericht door frans00 » 13-03-2020 18:06

Hallo,
ik heb het ook voor met de bezine meter blijft op nul staan.
Eerst schomelde hij nog sind's afgelopen zatersdag blijft hem op nul / leeg staan Zat 75 liter in.
Bij mij zijn de problemen gekomen en begonnen toen ik aan de tank zijde onder bij de bezine tank een stukje HEB LATEN lassen.
De centrale vergrendeling deed het wel/niet, ruitenwissers op interval gaan een eigen leven leiden, links achter gaat het zij raampje niet meer open, bezine meter op hol de rest op dashboard werkt wel gewoon en alle lampjes werken ook volgens zo dat het moet.
Ik vond het ook raar dat na ophalen van mij auto de radio speelde, want na las werkzaamheden moet de MIN POOL er af zijn geweest. (vraagt radio code)
Bij nader inzien is dat NIET gebeurd met alle gevolgen van dien nu.
Waar moet ik nu gaan zoeken of heeft iemand een oplossing voor mij probleem.
Auto = chrysler voyager 2.4i december 1999.
Ps: NOOIT problemen mee gehad zolang ik hem rij en heb tot nu dan.......pfffff.

broekema
Berichten: 3
Lid geworden op: 05-09-2017 11:27

Re: Wat is er loos

Bericht door broekema » 08-05-2020 11:38

Pas op! Als je dashboard lampjes knipperen en de motor soms stottert is dit voor jou.

--- De PT Cruiser, een moordwagen.

In 2017 kocht ik mijn 4e Chrysler, mijn 2e PT Cruiser. Een 2008 cabrio met minder dan 70k km, een 2.4i Touring. Een heerlijke auto met aantrekkingskracht op de andere sexe, zeker op de parkeerplaats van de lokale super. Zie
[https://www.flickr.com/photos/broekema/ ... 7982/page2] en verder.

In 2018 beginnen soms mijn dashboard meters en lampjes uit en aan te gaan, in minder dan een seconde. Je went er aan en nagaan van bedrading en zekeringen leverde weinig op. Dan was het weer maanden weg. Toen, in december, viel de motor stil terwijl ik op een hoofdweg in de stad reed. Ik kon in het midden, tussen de verkeersstromen, stoppen en de motor weer starten. De (ex Chrysler) garage eens goed laten zoeken. Dat kostte wel wat maar dan heb je ook wat.

In december rijd ik van West Friesland richting Schiphol en, bij 120km/u, slaat alle elektra uit, dus ook de motor, rembekrachtiger, stuurbekrachtiger, alle meters. Ik kan zelfs mijn alarmlichten niet aanzetten. Ik kon de vluchtstrook bereiken zonder dat het stuurslot vastsloeg. Even uithijgen en maar eens starten. Enkele tientallen kms gebeurt het weer. Hinkend naar huis gereden.

Overleg met de garage. Eindconclusie: er moet een nieuwe boordcomputer in. Oh ja, dat kost €1.000 plus €500 montage en inprogrammeren. Zonder enige garantie. Dacht het niet. De opvolger werd een ander merk, met spijt in het hart, dat wel.

Mocht je de ivoren 88ZKPN (VIN 1C3HYN5X57T576047) willen kopen - je bent gewaarschuwd.
[https://www.flickr.com/photos/broekema/ ... 597337982/]
Met vriendelijke PT groet,
Jan Willem
(Chrysler Imperial E-80 van oma foto 1926)
Chrysler Stratus LE Limited Edition
Chrysler PT Cruiser Touring Edition
Chrysler Stratus LX Convertible
Chrysler PT Cruiser Convertible

Plaats reactie